Laulasmaa Ultra rada muutub seoses Keila-Joa pargi remonttöödega!

Meie 09.-10.06.2018 toimuva Laulasmaa Ultra rada muutub seoses Keila-joa pargis toimuvate ulatuslike remont- ja kaabeldustöödega.

Raja muudatused:

1. Stardiala on Meremõisas. Rada kulgeb piki liinialust teed kuni esimese tõusu alguseni, pöörab sealt vasakule, ületab teede risti ja suundub mere poole kuni telkimiskohani. Liigub piki valget teed edasi Keila-joa poole ja tõuseb sealt mäkke. Siin saab uus rajajupike kokku vana raja osaga.

2. Enne seda, kui rada jõuab vanade Meremõisa lossi varemeteni, pöördub jalgrada veidi paremale ja suundub killustikuteeni. NB! Siin joostakse väga väike jupike ja tohime kasutada ainult tähistatud ala, kuna tegemist on eramaaga! Rada laskub killustikuteest järsult vasakule, alla ojani, kulgeb üle oja ja tõuseb künka servale. Piki künka serva joostakse poolkaares kuni tee hakkab laskuma ja jõuab väikese purdeni (juhul kui purre on remonttööde käigus eemaldatud, tuleb taas üle oja hüpata).

3. Rada kulgeb kaarsillani ja ületab kohe üle Kaarsilla, kus on Keila-Joa teeninduspunkt (enam-vähem sama koha peal, kus ülemöödunud aastal ja enne seda). Laupäeval, 09.06.2018 orienteeruvalt kl 14-16 toimub Kaarsilla kõrval asuval heinamaal (lossi poolsel kaldal) rippsildade kontsert. Ka kontserdiala tuuakse kaabeldustööde tõttu rippsilla juurest edasi heinamaale, kuhu püstitatakse ajutine lava.

Mujal on rada sama. Rada on tähistatud puna-valgete lintide ja nooltega.